خرید گوشی چینی آیفون

با پائین آمدن هر روزه ارزش نرخ ریال در برابر دلار، خرید گوشی های آیفون کمی سخت شده و بسیاری افراد علاقمند به گوشی های این برند آمریکایی، به خرید گوشی چینی آیفون کپی طرح اصلی ، روی آورده اند. گوشی های طرح اصلی یا همان های کپی چینی از نظر اندازه و ظاهر دقیقا مشابه نمونه اصلی ساخته می شود اندازه ابعاد و سایر مشخصات را کپی برداری می کنند ولی در برخی از قسمت ها ضعف های به وجود می آورند مثلا دوربین سامسونگ A70 اصلی 32 مگاپیکسل می باشد ولی دوربین سامسونگ A70 طرح اصلی 8 مگاپیکسل است ولی در قسمت تنظیمات و بنچمارک گوشی همان مشخصات نمونه اصلی در آن تعبیه شده است این امر نیز برای این است که کاملا مشابه اصلی باشد.

 

نکات مثبت گوشی های چینی های کپی و طرح اصلی

1- شباهت با گوشی های اصلی: اولین و بارز ترین مشخصه های گوشی های طرح شباهت بالای آنها با گوشی های اصلی است. این شاید از اصلی ترین دلایلی باشد که یک شخص اقدام به خرید یک گوشی طرح اصلی می کند. اگر هدف شما هم از خرید گوشی خرید یک ماکت شبیه به گوشی های اصلی است، شاید خرید این گوشی برای شما مناسب باشد.

2- قیمت پایین: دلیل دوم قیمت پایین است گوشی های های کپی قیمتی بسیار پایین تر از یک گوشی معمولی دارند.

3- قابلیت نصب انواع نرم افزارها: معمولاً در گوشی های اورجینال، شما اجازه نصب و استفاده از برخی برنامه های نامعتبر را ندارید ولی در گوشی طرح اصل، دیگر با هیچ مانعی برای آن ها وجود ندارد.

به طور کلی با خرید این گوشی‌ها، حس داشتن یکی از بهترین گوشی‌های بازار به شما دست می‌ده در حالی که مبلغ کمی هزینه کردین و برای کاربردهای روز‌مره و عادی می‌تونین ازشون استفاده کنین.

 

گوشی آیفون کپی طرح اصلی بخریم یا نه؟

جواب این سوال که آیا گوشی های آیفون طرح اصل ارزش خریدن دارد یا خیر، کاملاً به خود شما بستگی دارد. برای مثال، زمانی که برای خرید یک گوشی آیفون 11 پرو مکس طرح اصلی هزینه کمی می کنید، باید بدانید که در اکثر مواقع این هزینه را تنها برای ظاهر آن پرداخته اید و در عمل، نباید انتظار عملکرد یک گوشی آیفون 11 پرو مکس واقعی را داشته باشید.

به هر حال، اگر تنها به دنبال خرید گوشی ارزان با ظاهر گوشی های رده بالا برای استفاده به عنوان گوشی دوم و یا هر استفاده دیگری هستید، خرید گوشی های طرح اصل آیفون می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

 

خرید گوشی چینی طرح اصلی آیفون

اگر قصد خرید گوشی چینی طرح اصلی آیفون و سامسونگ را به صورت اینترنتی را دارید، باید یک وب سایت معتبر را برای این کار انتخاب کنید. با خرید از فروشگاه اینترنتی موبایل مارکت آلا ضمن یک خرید مطمئن، تجربه یک خرید ارزان را به شما ارائه می کند.

 

محصولات آیفون طرح اصلی  ،    سامسونگ طرح اصلی      ساعت هوشمند اپل     لوازم جانبی اپل

 

 

  • موبایل مارکت آلا
  • 1400-01-27
  • 1527 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه